Ade orang ikut ke?

Monday, July 22, 2013

Misi ke Korea 2014... First step done!

Assalamualaikum!!! So plan backpack ke Korea Busan akan terus menjadi kenyataan bila aku dah purchase tiket flight ke Korea!!! Hahahahha.....Tarikh yang aku pilih adalah time winter sbb aku ade beli baju winter bernilai rm500 tapi pakai sekali je sbb pergi Jepun time winter.. Pastu berdebu x pakai dah... puiii... Hahahhhaa...

Aku rasa mcm nak beli flat bed je.. tapi tu lah...RM 855 x 2 = RM 1,710.00 Huhu...



Ini lah tabung backpack aku utk ke Korea.... Target Kumpul adalah RM 2,000.00 .. Lebih lagi bagus!! Leh g shopping!! RM 2,000.00 termasuk makan minum & transport and emergency sahaja. no shopping.

Untuk mengelakkan aku ambil duit dalam tabung ni, aku dah buat satu inisiatif dalam memotivasikan diri sendiri... Which is???

AKU GAM DENGAN SILICON!!! HAHHAHAHAA

Itu sahaja perkongsian arini... InsyaAllah boleh pergi ke Korea...

No comments:

Post a Comment