Ade orang ikut ke?

Sunday, September 1, 2013

Honeymoon to Bali Travel Log Day 1

Assalamualaikum & Salam sejahtera. Blog aku ni mmg xde orang baca. Saje aku buat post bebyk. Nanti bile dah byk post baru lah aku berani share kat orang-orang di luar sana. Hahahhaa... Okay what do you want to know?

KLIA
Kami naik MAS ke BALI. Well, honeymoon mmg bukan pergi backpack lah.. Mmg pergi utk buat anak. Hahahahaha.... Kami bergerak dari umah Selayang. Check in di KL Sentral letak semua beg & what so ever tu pastu amek KLIA Ekspress to KLIA. Flight kami pkl 3.20pm. Sampai pkl 6.20pm. So masa sampai tu mmg hari dah gelap.


Ngurah Rai Airport
Kami sampai hari dah gelap. Aku sempat pusing2 & meliarkan mata melihat sekeliling airport. Byk jugak aircraft or airliner yang aku tau x landing di KLIA tapi landing kat sini. Mcm biasa Q up utk imigresen. Tetiba org depan pun org Malaysia gak. Tgk inai masih hijau lagi. Well, what can i say, Bali mmg tempat Honeymoon sedunia. Hahahha.. So, keluar dari airport cari org yg pegang signage nama bini aku, akhirnya ada. Pick us up & terus menuju ke Hotel!!! Dekat jeeeee... Tapi jem!!

J Boutique Hotel
Inilah hotel kami. Terletak di hujung Jalan Kuta. Tapi persekitaran yang menarik lah jugak. Cehck In & naik bilik lerrr....

Board menyambut ketibaan kami

Aku amek sebanyak mungkin. Sbb tak amek travel agent so kiteorg buat sendiri lar...
 Adik manis English die x berapa nak jadi...
 Lobi
Picture with wife! Suruh Bellboy tolong amek kan!!



Jalan ke Bilik



























Alhamdulillah. Selesai hari pertama. Malam ni kami tido awal. Hahahahhaa... Esok nak jalan-jalan jauh kot...

Honeymoon to Bali Travel Log Day 2

No comments:

Post a Comment