Ade orang ikut ke?

Sunday, February 24, 2013

Try jadi Blogger buat kali Ke-2

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Fren... So this is the 2nd time jadi blogger. All this while blogwalking je.. Dulu penah jadi blogger tapi lepas tu aku delete sbb xtahan kene serang everyday ngan kaum hawa... Sbb blog tu aku byk hentam kaum hawa... Hahahaha... InsyaAllah kali ni aku x hentam kaum hawa je tapi aku pukul rata!! Sume bende aku hentam. Waktu skrg pkl 6.00am waktu Malaysia. Kejap lagi nak solat subuh. Aku sorang2 je kat umah ni.. Blog aku ni bukan blog politik ye!



So! Aktiviti pertama aku harini lepas subuhg tido... Bangun pkl 1 or 2.. Hehe.. Well hujung minggu. Pastu pkl 3 or 4 aku akan ride ke KL naik kuda besi aku... Semoga selamat sampai... Oh ya, ride ke KL sbb ade meeting hari Isnin pkl 830.. So takut x sempat pagi Isnin kene gerak awal sehari... Alamak, dah masuk waktu... Chow! Assalamualaikum!



No comments:

Post a Comment